dissabte, 3 de desembre del 2011

COM HA DE SER EL NOSTRE BLOC?

El passat dia 2 de Desembre, a classe de COED vam continuar amb la recitació de poesies, però prèviament vam fer tècniques de relaxació per entrar en un estat d'ànim més tranquil per afavorir la recitació.
Com que jo no tenia que recitar la poesia hem vaig dedicar a escoltar  atentament les recitacions de les meves companyes.
Les companyes que van recitar les seves poesies van escollir un molt bon repertori, la veritat és que totes em van agradar però va haver-hi una que em va impactar molt a mi i a totes les companyes que l'escoltàvem. La poesia es diu Tinc Alzehimer i és de Salvador Riera:

Si em veus i te n'adones que no hi veig,
Mira'm
Si em veus i te n'adones que no hi sento,
Parla'm
Si em veus i te n'adones que quequejo,
Escolta'm
Si em veus i te n'adones que no et puc tocar,
Toca'm
Si em veus i te n'adones que em costa moure'm
Mou-me
Si em veus i te n'adones que he caigut,
Aixeca'm
Si em veus i te n'adones que tremolo,
Abraça'm
Si em veus i te n'adones que ploro,
Deixa'm plorar
Però no deixis mai de mirar-me, de parlar-me, d'escoltar-me, de tocar-me, de moure'm, d'aixecar-me, d'abraçar-me.
I pel damunt de tot,
No deixis mai d'estimar-me.

A continuació vam valorar alguns dels dossiers d'aprenentatge de les companyes per veure tot allò que es pot millorar i aplicar-ho cadascú en el seu bloc.
Cal destacar els següents punts:
  • És necessari que en cada entrada es citi la data del dia que es va fer la classe.
  • Cal anomenar als professors per nom i cognom.
  • Hi ha d'haver introducció, nus i conclusió.
  • Cal anotar tots els comentaris que ens fa la Rosa Soler dels nostres treballs i els de les companyes.
  • Ha de ser un text que no sigui pesat de llegir.
  • En el nostre bloc ha de sortir tots els temes que hem treballat a classe i a casa.
  • Cal procurar que no apareguin errors ortogràfics.
  • Sol·licitar el permis de les persones o entitats que nombrem al nostre bloc.
  • No utilitzar un llenguatge massa col·loquial ni massa culte, sinó un llenguatge estàndard
Amb aquest dossier d'aprenentatge, quedarà enregistrat tot el treball realitzat a classe i casa. D'aquesta manera podrem consultar sempre que sigui necessari, tan les nostres companyes com nosaltres mateixos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada