dissabte, 22 d’octubre del 2011

VIQUIPEDIA, ATENCIÓ A LA DIVERSITAT

QUÈ ÉS LA VIQUIPÈDIA?

És una enciclopèdia lliure, que permet als usuaris d'aquesta, crear, modificar, esborrar el contingut, consultar l'historial de totes les modificacions i enllaçar.

Viquipèdia


Una de les feines que hem realitzat a classe de GTIC  ha estat participar en aquesta enciclopèdia lliure:

RESUM DE L'EXPERIÈNCIA

Primer de tot hem cercat informació sobre un tema que a tots ens interessava, a continuació vam crear una wiki per poder treballar i discutir els continguts que volíem introduir a la Viquipèdia.
Un cop teníem la informació seleccionada, l'hem introduït a la Viquipèdia respectant la normativa d'ús d'aquesta, creant enllaços interns de les paraules més interessants relacionades amb el contingut i a continuació hem introduït les fonts de la informació que hem aportat a la Viquipèdia.

LA MEVA APORTACIÓ AL GRUP

En aquest treball la meva participació ha estat positiva, ja que m'he preocupat de trobar un tema que no estigués gaire desenvolupat a la Viquipèdia, trobant "atenció a la diversitat" , no va ser gaire difícil posar-nos tots d'acord en aquest sentit.
A continuació, vaig llegir la normativa de la Viquipèdia, per així poder insertar la informació.
Entre tots vAm decidir quina era la informació més interessant, separant la que era imprescindible de la secundària.
Un cop teníem triada la informació vaig modificar alguns elements gramaticals com per exemple, vaig treure algunes primeres persones que hi havien en el text, vaig iniciar el contingut de l'explicació amb un "consisteix..." .
Hem vaig preocupar per la manera de insertar enllaços interns.
Les fonts les va col·locar una companya però vaig interessar-me en el procés que havia seguit per realitzar-ho.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada