dimarts, 8 de novembre del 2011

LA DESCRIPCIÓ DE LA CLARA

El dia 8 de Novembre a la classe de COED vam realitzar una exposició fotogràfica però previament a casa  vam treballar la descripció partint d'allò que ens havia cridat l'atenció d'una companya.

Per a fer aquesta descripció vaig seguir els següents passos:
  • Pimerament vaig fer una pluja d'idees d'allò que volia dir.
  • Vaig seleccionar les idees que realment utilitzaria per al meu treball
  • Vaig ordenar els conceptes.
  • Els vaig ampliar 
  • Finalment vaig redactar tot l'escrit unint tots els punts
    .
A continuació us mostro el treball realitzat a casa, la descripció:

LA DESCRIPCIÓ DE LA CLARA

Quan vaig conèixer  la Clara em van sorprendre les seves mans, més concretament les seves ungles. Em van cridar l'atenció perquè les meves són poc cuidades, sense pintar i he de confessar que una mica mossegades. En canvi les seves són tot el contrari. Estan arreglades amb molta cura, molt ben cuidades, gairebé tots els dies les porta d'un color diferents i fins i tot amb dibuixets.
Basant-me en les seves ungles vaig pensar que era una persona un xic superficial, buida, que només es preocupava de cuidar-se el físic, deu ser perquè jo no li dono cap importància a portar les ungles llargues, ni pintades,ni cuidades, considero que és una pèrdua de temps estar tan pendent de les ungles.
Però quan em vaig decidir a conèixer-la personalment, interiorment, de veritat, em vaig adonar que la primera impressió que m'havia causat no era realment certa. És una persona molt sociable,  companya de les seves companyes, sempre està disposada a donar un cop de mà, si algú necessita qualsevol cosa ella sempre hi és per ajudar-te, i sobretot és molt divertida.
És una noia que es cuida tan exteriorment com interiorment, preocupada per adquirir una bona formació, compromesa amb els que la rodegen, vol arribar a dedicar-se a una professió que realment l'ompli, la satisfaci i que la realitzi com a persona.
Amb la Clara m'he adonat que les primeres impressions no són certes, cal anar més enllà i conèixer-la a fons, sense quedar-se només amb la part externa i aprofundir en ella per poder tenir una opinió més humana de la realitat.






EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

CUIDA'T PER DINS I PER FORA
La meva fotografia té com a primer pla les mans  i aquestes ens condueixen cap a la part interior de la  persona. És a dir el tema principal de la descripció tractava sobre les mans de la Clara i com li agrada cuidar-se estèticament però també de les ganes que té per formar-se, i amb la foto he aconseguit unir els dos conceptes.
Després d'haver estat visualitzant les fotos de les companyes i escoltant les seves explicacions sobre el procés i tria de la fotografia vam treure els següents punts que cal tenir en compte:
  • La fotografia l'hem d'entendre com a una nova forma d'art a l'abast de gairebé tothom.
  • Per realitzar-ne una de bona hem d'intentar que la imatge expressi realment el que volem transmetre.
  • És molt important enfocar amb deteniment allò que volem ressaltar i procurar que el fons no tregui protagonisme al objectiu principal.
Vols més informació? clica aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada